Pages

Thursday, 24 August 2017

Kei te pehea koe?



WALT: express our feelings in Te reo.

Kei te pehea koe? How are you?

Kei te pēhea koe Joey?                    How are you Joey?
Kei te pai au.                              I am good.
Kei te koa au.                             I am happy.
Kei te hiamoe au.                        I am sleepy.


Kei te pehea koe? Kei te riri au.                           I am angry.

Kei te pehea koe?                    Kei te Pai au.                           I am fine.

Kei te pehea koe?                    Kei te koa au.                          I am happy.

Kei te pehea koe?                    Kei te hiakai au.                       I am hungry.

Kei te pehea koe?                    Kei te hiamoe au.                     I am sleeping.

Kei te pehea koe?                    Kei te pōuri au.                         I am sorry.

Kei te pehea koe?                    Kei te ngenge au.                      I am tired.

Kei te pehea koe?                    Kei te makariri au.                              I am cold.

Kei te pehea koe?                     Kei te mataku au.                     I am  scared.

Kei te pehea koe?                    Kei te ka mahue au.                  I am Hot.

Kei te pehea koe?                    Kei te koinei anake au.              I am only here.

Kei te pehea koe?                     Kei te kore whakaaro au.                   I  am  not thinking.

Kei te pehea koe?                      Kei te koa au.                             I am excited.

Kei te pehea koe?                      Kei te koine anake au.                        I am lonely

Kei te pehea koe?                      Kei te whakaute au.                           I am respected.


By Maya, Candice & Francesca

4 comments:

  1. Well done girls. Keep up with your good work. I would love to see you using these phrases in class and teach other students to say these phrases in the Tongan language.

    ReplyDelete
  2. good work room 10 and i also is moari so i know how to say the off by heart.:) :)

    ReplyDelete
  3. Ths is great. I look forward to you coming to speak these phrases to me and my class this week especially. Te Reo is such a beautiful language and I especially love the waiata. Kia ora koutou.

    ReplyDelete
  4. Thanks Mrs Tofa i'm having a really good time learning my Maori language off by hard!! You are right Te Reo is a beautiful language to speak in

    Thanks

    ReplyDelete